piątek, 23 listopada 2012

Roomtour!

UWAGA

z powodu chwilowego braku weny do pisania grubych wywodów, dziś będzie lajtowo! Zapraszam.


Kamil przysłał mi kubek, bardzo miły upominek! Część z Was również może się nim pochwalić. Rozpakowywałam go z 10 minut, bo był zawinięty w 10 tysięcy warstw folii, również bąbelkowej, piankpodobnego czegoś i miliona innych rzeczy. Nie wiem więc, jak zdolni muszą być pracownicy francuskiej poczty, ale najwidoczniej bardzo, bo i tak udało im się go zbić! Imponujący skill. Kubek dotarł w formie puzzli. Pobawiłam się chwilę i go połatałam. Nie jestem fanką gorących napojów, za to mam mnóstwo ołówków, cienkopisów i markerów do mazania po ścianach, więc sklejony kubek sprawdza się teraz jako pojemniczek na to wszystko. Nie ma tego złego!



Dziękuję, Kamil! Oczywiście wszystkich zapraszam na stronę Kamson.pl - obserwacje, lifestyle, poglądy, trochę mody - dla każdego coś się znajdzie, a Kamil zawsze doskonale wie o czym pisze. Wpadajcie!

Nowy gadżet zainspirował mnie do pokazania Wam paru innych rzeczy z mojego pokoju. Nie pokażę całego, bo nie za bardzo jest na co patrzeć, ale skupię się na swoich ulubionych elementach.



Tak, to moje boskie lustro! Hmm, lustro jak lustro, ale oświetlenie sprawia, że mogę poczuć się odrobinę jak "gwiazda" (ha.ha.ha), nawet, gdy włosy kompletnie nie chcą współpracować.
Haha, nie umiem robić foteczek w lustrze.



Ścianę już pokazywałam - cały czas przybywa na niej cytatów, może dacie mi jakieś inspiracje?



Moja miłość, Space Invaders. Na ulicach Paryża roi się od malutkich kafelkowych mozaik przedstawiających stworki ze starych gier komputerowych. Zakochałam się, stworzyłam własne Binowe wersje.
Moje ulubione memy wszystkie razem!
Padłam, mój aparat przybliżył automatycznie na twarz Nicolasa Cage'a, gdy robiłam zdjęcie...


I hajs. Ach, Bina materialistka.

Ok, kończę.
Sorry za głupi post. xD

68 komentarzy:

  1. Masz niesamowicie inspirujący pokój :) Mój kubek dotarł na szczęście w całości, ale fakt, że rozparcelowanie opakowania trochę mi zajęło. Kamil musiał się porządnie nakleić, zanim nadał przesyłkę :D
    Wow, no to mi bardzo miło. Musisz dużo o mnie myśleć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super masz pokoik, lustro mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ale Ty masz tam pięknie!!!!!!!
    ej, bo nie zrozumiałam! że niby jak się nazywam ... TYDYDYM?! :D czy to po prostu była cenzura?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lustro<3 Kocham, Kocham, Kocham !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz nieprawdopodobnie pomysłowy łeb! Przygarnęłabym Twoją tablice z cytatami! Weź mi stwórz takie coś~, pliiis!:* Taaa z kubkiem i ta dobre 10min się szamotałam:D Dokładnie piankowe coś też było iwiele innych pierdół.xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoją ścianę podziwiałam już kiedyś ;D na prawdę robi niesamowite wrażenie ;) moje marzenie to te lampki, skąd je wytrzasnęłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. ale skąd TY ZNASZ MOJE NAZWISKO?! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kubek aż szkoda że się zbił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mozaiki już kiedyś widziałem u swojej koleżanki.
    Natomiast ściana... ściana powaliła mnie na kolana. Zajebista!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolniacha z Ciebie, więc nie musisz się czaić, a powinnaś chwalić:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. polubiłam Twoje lustro:D Genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz jeszcze jakieś wolne ściany w mieszkaniu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie nazywam się Joanna Niedojeb :(

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry post, twórcza ściana ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej ale zarąbista ściana boska, możesz mi powiedzieć czy to jakaś specjalna ściana ? I czy ty to rysowałaś, czy jak? boskie : ))

    + http://darsii-diksa.blogspot.com/ Zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahahaha :D no to czekam w każdym razie! Katja mi ostatnio mówiła, że jej się śniło, że namawiałam ją do gadania z jakimś facetem... Boże kochany, blogger nas przepełnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :D
    Lustro ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama nie wiem co mnie bardziej powaliło to lustro czy ściana!!! Cudeńka! Jak tam Mysery? Kończę Stukostrachy i jestem mega przejęta. Zostało mi 20 stron:)
    PS Zwierzaki zatrzymały się na popas;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcale nie głupi. ;p
    Ten "obraz" z cytatami jest prześwietny, chyba też sobie taki stworzę. ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za Gratulacje :D
    A co do ściany jest na prawdę boska, masz niezły talent wygląda to świetnie :P
    Dodawaj więcej zdjęć ściany.
    + tu masz różne cytaty czy jak to nazwać :P
    " http://cytater.blog.onet.pl/ " może coś znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. GENIALNE! Straszni podoba mi się Twoja ściana :D strasznie dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  22. no wiem właśnie dlatego nie chciałam do lekarza iść bo bym dostała na pewno. a pół roku temu miałam taki epizod z węzłami że przez 3 tygodnie brałam silny antybiotyk i serię innych leków. i boję się że to powraca ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. wcale nie głupi, bardzo fajny ;D
    i ten kubek!

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy pomysł z tym kubkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama piszesz na tej ścianie? Bo w sumie kiedyś chciałam pisać swoje czarne myśli na ścianie ale by to chyba nie przeszło ^^
    A co do poczty - tak to już jest. Kiedyś przecież był bardzo sławny filmik jak to pracownicy DHL podrzucają sobie naszymi paczkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. bąbelkowa, jeciu kocham na tym strzelac :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że drzemie w Tobie artystka :)
    P.S. MEEEEEGA NAGŁÓWEK! Dawno mnie tu nie było.

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje ulubione cytaty to np:,,Łatwo się skaleczyć każdym z nas jak kawałkiem stłuczonego szkła" M. Pawlikowskiej, ,, Maszeruj ,albo giń" ( zresztą to też motto życiowe;) ) , cytaty z Małego księcia itp bo wszystkich i tak bym nie zdążyła wymienić;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo inspirujący ten Twój pokój, w moim brakuje tej mojej cząstki niestety... ale chyba nadejdzie niebawem czas by to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  30. lustro faktycznie masz gwizdrorskie :D az zazdroszczę! te ostatnie obrazki są takie artstyczne, pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz zajebiste lustro i ścianę !! Wow ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Łoooo... poległam, serio - jestem ZACHWYCONA i natychmiast się do Ciebie przeprowadzam! :P

    OdpowiedzUsuń
  33. kubek bardzo fajny ;p też mam takie które wykorzystuje na długopisy, a w pokoju się zakochałam! :)
    Więcej takich postów dotyczących ciepię poproszę! ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. kubek śliczny, pokoik masz rewelacyjny, no a lustro pierwsza klasa ;) la star.

    OdpowiedzUsuń
  35. hahaa właśnie wczoraj koleżanka opowiadała mi o tym, jak się męczyła z rozpakowywaniem tego kubka i myślała już, że w środku jest jakaś bomba.

    Ja przy sztucznym zawsze zrobię sobie takie smugi, że szkoda gadać ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. To imię to takie jest francuskie, że aż nie :D uu nie chciałabym być u Ciebie na tej liście, wyglądasz na taką, że gdyby Ci podpaść, to jedynym wyjściem, żeby wyjść cało(prawie masło maślane) z takiej opresji, to uciec tam gdzie pieprz rośnie, czyli za przeproszeniem chuj wie gdzie:D Jak to dobrze mieć taką przyjaciółkę, która doskonale Cię rozumie i wie co masz na myśli:)
    hahahaha, bo ja wiem:D Jak miło!!♥ Przystojny chociaż ten facet był? Wstydu z nim nie było?xD

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten post wcale nie jest głupi! :) Bardzo ładnie wygląda ja ściana z napisami :) Co do lustra - jest świetne, bardzo mi się podoba.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. Po pierwsz dziękuję za ten zacny spam♥ Ach cieszę się, że Ci się podoba! To nie Nexquicki, tylko jakaś lidlowska podruba:D
    Nie "smalić", a "smolić cholewki":D Tak samo lubię takie prastare określenia. Ja tam nic nie mam do żółtego koloru i chętnie mogłabym taką dostać, ale gdyby faktycznie nie miała takiego sensu i nie miała nawet takiej mocy zdradzieckiej:P E tam! Może nie jest tak źle jak sobie to tłumaczysz ;)
    Zaiste, dziękuję dobra kobieto♥ All for You, głodomorku!:*
    Rozumiem, ze nieziemsko przystojny musi być ten Twój Boris^^ Nie mylę się? Co, ciemnowłosy?!:O Może to ten, o którym ostatnio deliberowałam w poście.xD

    OdpowiedzUsuń
  39. ściana z cytatami- mistrz<3

    OdpowiedzUsuń
  40. Borze borze nowy nagłówek.
    Bin zrób mi taką mozaikę ej :C gdybym ja coś takiego umiała ...
    A może oni ten kubek w puzzlach specjalnie zrobili, wiesz, tak nie dość, że dostarczyli paczkę to dodatkowo edukacyjnie, a nie tylko byś przed komputerem siedziała. XD
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie trafiłam pierwszy raz na Twojego bloga. Sama nazwa mnie rozbroiła :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ważne, że kubek poskładany xd
    Świetny pokój ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny blog !
    +zapraszam do mnie www.drawing-for-you.blogspot.com za nie długo konkurs w którym do wygrania będzie moja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  44. masz piękną ścianę. Zazdroszczę Ci kompletnie! Mi rodzice nie pozwalają :<, a chętnie zrobiłabym coś takiego.

    Ostatnio styknęłam się z przepięknym cytatem Stefana Żeromskiego (z czego potem zrobiłam mini kolaż z literek z gazety).

    Gdy­byś kiedy we śnie poczuła, że oczy mo­je już nie pat­rzą na ciebie z miłością, wiedz, żem żyć przes­tał.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. swietne swiatla przy lustrze..! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. myślałam, że takie rzeczy jak pakowanie kubka w milion folii i tłuczenie go, jest możliwe tylko w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ale masz ciekawie w domu! też bym chciała takie różne zdjęcia na ścianie, jednak brak mi weny, by to zrobić xD a w lustrze to się normalnie zakochałam... *.* trochę lipa wyszła z tym kubkiem faktycznie ;d ale dobrze wykombinowałaś z tymi ołówkami :)
    18 faktycznie udała się dużo bardziej niż tamta impreza ;D
    kłosa niestety nie zrobiłam ja, tylko moja koleżanka Ala (solenizantka :P). ja takich rzeczy nie umiem :((

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak masz jakieś z nim foto, to podeślij na pocztę chętnie sprawdzę, czy faktycznie powinnaś mieć go na baczności i chronić go przed wstrętnymi koleżankami:D
    Spoko, tak myślałam, że przejęzyczenie tudzież literówka ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne ;) Czasem dobrze popisać o głupotach ;p

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaka fajna ściana! *__* Mój ulubiony cytat, to "Wszelka wiara, która szuka poparcia rozumu, nie jest prawdziwą wiarą" no i życiowe motto "pewna jest tylko śmierć". Może masz już coś takiego na ścianie :D
    A bloga Kamila czytam i to regularnie :D

    PS Jak my graliśmy rodzinnie w TABU, to my z mamą również miałyśmy dziwne skojarzenia, po których od razu odgadywałyśmy o co chodzi. To się nazywa dobrze się znać :D

    OdpowiedzUsuń
  52. łał! Lustro to ty masz zarąbiste!

    OdpowiedzUsuń
  53. genialny pomysł z tą ścianą *.*

    Co powiesz na wzajemne obserwowanie? :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  54. Zawsze jestem pod wrażeniem jak niektórzy potrafią udekorować swoje ściany, by nie wyglądały tak nudno. Chciałabym kiedyś sama mieć takie, ale z moimi zdolnościami to raczej nie wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  55. ty masz takie lustro w domu ??
    świetne są te lampki na około

    OdpowiedzUsuń
  56. i wcale nie trzeba ukończyć szkoły, aby dekorować wnętrza ;) piękny masz ten pokój, szczególnie ściany
    niby na bieżąco jestem na Twoim blogu, a tu tyle postów, co nie czytałam, więc sobie czytam ;)

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM